20 Ekim 2015 Salı

Araç Ekspertiz Servisleri

Araç Ekspertiz 

Pek çok insan vasıta alabilir bir duruma geldi. Bunlardan birisi de benim. Gönlümden geçen, her insanın de bulunduğu bu gibi yeni bir otomobil almak yani içi sıfır, hiç kullanılmamış bir araba olması. Lakin maddi hal buna izin vermiyor. Bu halde ben de diğer bireyler bunun gibi ikinci el araba bakmaya başladım. Çeşitli internet sitelerinde özellikle 2 nci el alım satım sektörü epey bir hareketli bir durumda. Sektörde binlerce 2. el araç var ama birçoğu kötü otomobiller. 
Arabalar meselesinde bizlere verilen bilgiler çoğu süre yanlış ya da eksik oluyor. Mesela otomobil önceden kaza yapmış olabilmekte fakat bu kayıtlı olmaması nedeniyle bizlere de söylenmeyebiliyor. Ya da otomobilin kilometresi ile oynanabiliyor. Şirinevler de oturan bir tanesi şekilde bu gibi aksiliklerin başıma gelmemesi için almayı düşündüğüm vasıtası Avcılar araba ekspertiz’e götürdüm. 
Bu konuda aşırı araştırmalar yaptım. Oldukça Çok araç ekspertiz firması mevcut fakat güvenilir ve kaliteli bir şirket olması gerekli. Avcılar oto ekspertiz firması kapsamlı araştırmalarım sonucunda karar verdiğim yer oldu. Önceden telefon ile randevu aldım ve randevu günü beğendiğim otomobili oraya götürdüm. Çok güler yüzlü bir karşılama sonrasında aracı detaylı bir incelemeye aldılar. Otomobil bu zaman zarfında türlü denemelere tabi tutuluyor. Otomobilin tekerliklerine kadar her yeri testten geçiriliyor. Bozukluk mevcut ise tespit edilmektedir ve arızanın sebebi ortaya çıkartılıyor.Yani bir personele götürsem bu kadar derin inceleme yapamaz. Kaldı ki en yeni teknolojiye sahiptir makineler ile çalışıyorlar. Bu makineler sayesinde aracın bütünüyle beynine bakılıyor. Sektörün Avcılarda ve Bakırköy’de iki sektörü bulunuyor. 

Otomobil oldukça çok testten geçiyor kapsamlı bir biçimde incelemeye alınıyor vb. tüm bunlardan sonra tıpkı hastane sonuçları bu gibi otomobilinde sonuçları olmakta. Bu raporlar kâğıda dökülmüş doküman biçiminde bana verildi. Ben bu dokümanlarda edinmeyi düşündüğüm vasıta meselesinde bütün detayları, doğruları ve yanlışları öğrendim. Tabi ki araç hakkındaki duygularımı değiştirdi bu yazılar. Otomobili almaktan vazgeçtim sebebiyse bilmediğim çok fazla sorunu olduğunu öğrendim. Avcılar araç ekspertiz sektörünü aracı olanlara tavsiye edebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder